rustavi2.com-ის ნაცვლად rustavi2.ge - სამაუწყებლო კომპანიამ ვებ-გვერდის მისამართი შეიცვალა

ორშაბათი, 03 აპრილი, 2017 - 13:19

ტელეკომპანია "რუსთავი 2"-ის ახლანდელმა  მენეჯმენტმა არხის საიტის მისამართი შეცვალა. ამის მიზეზი კი  ტელეკომპანიის დამფუძნებლების გადაწყვეტილება გახდა.

rustavi2.com-ის ნაცვლად სამაუწყებლო კომპანია ინფორმაციებს  rustavi2.ge-ზე ანთავსებს.

"სამაუწყებლო კომპანიამ ვებ გვერდის მისამართი შეიცვლა.  მიზეზი არხის ყოფილი მფლობელი დავით დვალია, რომლის მეგობრის სახელზეც იყო რეგისტრირებული rustavi2.com და გადაცემა P.S-ის დაწყების წინ, ყოველგვარი გაფრთხილების გარეშე, გათიშა ტელევიზიის ონლაინ პლატფორმა რითაც 10 ათასობით ადამიანი, ვინც რუსთავი 2-ის გადაცემებს ინტერნეტის საშუალებით უყურებდა ინფორმაციის გარეშე დატოვა.  ამ ფაქტის გამო ახალ მისამართზე განთავსებული რუსთავი 2-ის ვებ გვერდი გარკვეული პერიოდი შეფერხებით მუშაობდა, თუმცა ამჟამად პრობლემები უკვე მოგვარებულია", - ნათქვამია ტელეკომპანიის მენეჯმენტის განცხადებაში.

 

 

მსგავსი სიახლეები

სოციალური ქსელი

ტყუპების შემდეგ კიდევ ერთი შვილი - ირინა სარიშვილის ემოციური პოსტი სააკაშვილს სიამოვნებით გავაწნავდი სილას მხოლოდ იმიტომ, რომ მან ქართველების ლიდერობა ირჩია - სულა სულაშვილი იყავით უშიშარნი ვითარცა უხორცო!!! პირველ დარტყმას პირადად მე ავიღებ ჩემს თავზე!!! - სანდრო ბრეგაძე მიდით დაგვარბიეთ და რა ტურასაც დაიჭერთ, მერე ვნახოთ - რამაზ გაგნიძე ამერიკის საელჩოსა და მთავრობას შორის შეთანხმევაზე ავრცელებს ინფორმაციას რამდენი რამის თქმა მსურს იმ ადამიანების გასაგონად, ვისაც ერთხელ მაინც არ ჰქონია განცდა საკუთარი ცოდვისა... - პეტრე კოლხი ამ ქათმებს საერთოდ წარმოდგენა აქვთ, რას ნიშნავს კონსტიტუციური მონარქია - სულა სულაშვილი

გამოკითხვა

ვის ისურვებდით დედაქალაქის მერად

ვალუტა

  • 2.39
  • 2.81
  • 3.08
  • 0.04
  • 0.68
  • 1.41